Spartan sport

Muistatteko edellisen kellopostaukseni KLIK* ? Testissä on siis ollut uusi Suunnon Spartan treenikello. Treenit ovat olleet nyt vähissä leikkauksen jälkeen lääkärin määrämän liikuntakiellon myötä ja olenkin seuraillut nyt enenmmän askelia ja unta.

Olen pyrkinyt siihen, että joka päivä askelia tulisi enemmän kuin edellisenä, tietysti huomioiden oma jaksaminen. Toki ihan kävelylenkkiäkin voisi seurata, mutta en vain aina muista laittaa kelloa seuraamaan kävelyä. Tällä hetkellä olen jo ylittänyt 7000 askeleen rajan (mikä on kuitenkin vasta puolet normaalista) ja uskokaa tai älkää, polte lenkkipoluille on melkoinen, mutta nyt on vain maltettava.

Mielenkiintoista on myös, että unta voi seurata. Olen toki kuullut tällaisista mittauksista, mutta nyt vasta toden teolla pääsen itse kokeilemaan. Aamulla saan raportin kellosta kuinka paljon olen nukkunut, paljonko syvää unta ja missä mennään viikkotasolla.
Normaali arjessa mennään yleensä melko vähillä unilla mutta nyt olen huomannut miten unen määrä ja laatu oikeasti minuun vaikuttaa.

Olen aina ajatellut olevani myös huviliikkuja, mutta mutta... kellon myötä sisälläni on herännyt ahneus tietoon.  Odotan innolla, että kaksi viikkoa vielä kuluu ja nopeasti kuluisinkin sillä sitten aion ottaa kellon tosi toimiin kanssani.


K


Ei kommentteja